Poznajemy
historyjkę.
Hello 😊
How are you today?
Three, two, one – it’s story time! Let’s
start!
ROZGRZEWKA: Zaczniemy od piosenki. PIOSENKA Spróbuj razem zaśpiewać, wykonując
odpowiednie gesty.
GRA: Zagraj w grę:
POWTÓRZENIE SŁÓW:
przygotuj swoje minikarty i zagraj z rodzicem w grę, np. What’s missing? –
rozłóżcie minikarty, zamknij oczy, a rodzic zabiera jedną z kart. Otwórz oczy i
powiedz po angielsku, czego brakuje. Powtórzcie zabawę. A może zamienicie się
rolami? Great!
WPROWADZENIE
HISTORYJKI: otwórz podręcznik na str. 54. Popatrz na obrazki i
nazwij produkty spożywcze w scenkach historyjki. Następnie razem z rodzicem spróbujcie
odgadnąć, co dzieje się w historyjce.
HISTORYJKA: obejrzyj
animowaną wersję historyjki 😊
Do you like the story?
Do you like the story?
ZABAWA Z HISTORYJKĄ.
spójrz na historyjkę w podręczniku. Poproś rodzica, aby odtworzył historyjkę HISTORYJKA Kiedy usłyszysz nazwę związaną z jedzeniem, wstań, podskocz albo kucnij. Posłuchaj
nagrania jeszcze raz. Poproś rodzica, aby co jakiś czas zatrzymywał nagranie:
spróbuj powiedzieć, co będzie dalej.
ĆWICZENIA: Otwórz ćwiczenia na str. 52. Spróbuj wykonać ćwiczenia . Jeśli Cię to nie rozprasza, w tle słuchaj historyjki HISTORYJKA.
Ready? Congratulations!
ZADANIE DLA CHĘTNYCH: masz czas i podoba ci się nasza historyjka. Narysuj dowolnie wybraną scenkę z historyjki w zeszycie. Podczas, gdy będziesz rysować,
słuchaj w tle historyjki. Goodbye!
Drogi
rodzicu,
Wykonane
ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń i ewentualnie narysowaną scenkę chciałbym/chciałabym
zobaczyć. Zrób proszę zdjęcie lub skan wykonanych zadań i przyślij proszę na
mój adres email: iza2705@wp.pl
TERMIN WYKONANIA ZADANIA: 30.04.2020r.
TERMIN WYKONANIA ZADANIA: 30.04.2020r.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz