wtorek, 28 kwietnia 2020

Lekcja - klasa 1 (28.04.)



Utrwalamy historyjk臋 i poznajemy piosenk臋.


Hello 馃槉 How are you today?

ROZGRZEWKA: Zaczniemy od piosenki. PIOSENKA Spr贸buj razem za艣piewa膰, wykonuj膮c odpowiednie gesty.


POWT脫RZENIE  HISTORYJKI:  obejrzyj animowan膮 wersj臋 historyjki.   Popro艣 rodzica, aby co jaki艣 czas zatrzymywa艂 wideo: spr贸buj powiedzie膰, co b臋dzie dalej. 





J臉ZYK HISTORYJKI: otw贸rz podr臋cznik na str. 55 i sp贸jrz na 膰w. 3. Rzucajcie na zmian臋 z rodzicem kostk膮 do gry. W zale偶no艣ci od liczby oczek, m贸wcie odpowiednie zdania, np. I like honey and yoghurt.

ZADANIE: Nast臋pnie sp贸jrz na zad. 2 na stronie 55 i popatrz na misia i jedzenie. Look at Baby bear and food. Prze膰wicz zadawanie pyta艅 i odpowiedzi o upodobania misia zgodnie z historyjk膮. Jedna osoba zadaje pytanie: Do you like (chicken)?, druga osoba odpowiada: Yes, I do. albo No, I don't.


ZABAWA Z PIOSENK膭: popro艣 rodzica, aby odtworzy艂 piosenk臋 NAGRANIE PIOSENKI. Wsta艅 i ta艅cz/skacz/biegnij/pokazuj rzeczy z piosenki. Popro艣 rodzica, aby co jaki艣 czas zatrzymywa艂 nagranie. W贸wczas Ty zastygaj w bezruchu.
Are you tired? Jeste艣 zm臋czony?



PIOSENKA: sp贸jrz na zad. 3 w podr臋czniku (str. 56). Pos艂uchaj ponownie piosenki PIOSENKA guided singing w wersji guided singing (z przerwami na powt贸rzenie po fragmencie piosenki) i wskazuj odpowiednie obrazki. Pos艂uchaj nagrania jeszcze raz: tym razem spr贸buj 艣piewa膰 razem z nagraniem.

艁AMANIEC J臉ZYKOWY:  sp贸jrz na 膰w. 4 i powiedz, co widzisz na obrazku. Popro艣 rodzica, aby odtworzy艂 nagranie Bugs Twister NAGRANIE. Spr贸buj powiedzie膰 zdanie razem z nagraniem. Can you say it fast? Spr贸buj powiedzie膰 艂amaniec j臋zykowy bez nagrania, coraz szybciej 馃槉


 WPROWADZENIE S艁脫W: sp贸jrz na zdj臋cia w zad. 1 w str. 57 i powiedz, co widzisz. Popro艣 rodzica, aby odtworzy艂 nagranie NAGRANIE S艂uchaj i pokazuj kolejne zdj臋cia. Pos艂uchaj nagrania jeszcze raz, popro艣, aby rodzic zatrzymywa艂 je po kolejnych s艂owach / zdaniach i powtarzaj za nagraniem.

 ZABAWA ZE S艁OWAMI: pokazuj losowo zdj臋cia w zad. 1 i m贸w s艂owa: czasem pasuj膮ce do zdj臋cia, a czasem nie. Zadaniem rodzica jest m贸wi膰 Yes albo No. Well done! 

WIERSZYK MUZYCZNY: sp贸jrz na zad. 2 w podr臋czniku (str. 57) i powiedz, co na nich widzisz, u偶ywaj膮c angielskich s艂贸w. Popro艣 rodzica, aby odtworzy艂 wierszyk NAGRANIE. Pos艂uchaj nagrania jeszcze raz: tym razem spr贸buj m贸wi膰 wierszyk razem z nagraniem. Spr贸bujcie pokaza膰 cz臋艣膰 wierszyka za pomoc膮 gest贸w 馃槉

GRA: przygotuj minikarty z  jedzeniem. U艂贸偶cie karty i rysunki w dw贸ch stosach. Losuj po jednej karcie i pr贸buj powiedzie膰 zdanie, np. I like chicken.

膯WICZENIA: otw贸rz zeszyt 膰wicze艅 na str. 53 i 54. Spr贸buj wykona膰 膰wiczenia. Je艣li Ci臋 to nie rozprasza, w tle s艂uchaj wierszyka NAGRANIE. Ready? Excellent!



Drogi rodzicu,
Wykonane 膰wiczenia z zeszytu 膰wicze艅 (str. 53 i 54). Zr贸b prosz臋 zdj臋cie lub skan wykonanych zada艅 i przy艣lij prosz臋 na m贸j adres email: iza2705@wp.pl 






Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Lekcja 02.06. - klasa 1

Dzisiaj poznamy ostatni膮 ju偶 historyjk臋 w tym roku szkolnym. B臋dzie ona o piesku. POWT脫RZENIE S艁脫W : przygotuj swoje minikarty o rodzinie i ...