Lesson
Subject: I like apples - Lubię jabłka
Zanim zaczniesz
lekcję angielskiego, przygotuj swój podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Hello 😊
How are you today?
1. ROZGRZEWKA: otwórz książkę na stronie 52 i odtwórz rymowankę RYMOWANKA. Spróbuj ją zaśpiewać,
wskazując na obrazki na stronie 52.
2. POWTÓRZENIE SŁÓW:
Połącz w pary obrazki z nazwami. Pamiętaj, aby w zadaniu wpisać swoje imię i pierwszą literę nazwiska, tak abym wiedziała kto wykonał zadanie (możesz także wymyślić swoje imię, ale musisz mnie o tym poinformować, żebym wiedział, że to ty)
3. MINIKARTY: Przygotuj minikarty z ćwiczeń. Minikarty znajdziesz po środku ćwiczeń - oznaczone są u góry Unit 5 Lesson 2. Wytnij je, próbując nazwać produkty spożywcze po angielsku.
4. WPROWADZENIE PIOSENKI: weź swoje minikarty i ułóż je kolejno przed sobą, nazywając jedzenie. Włącz nagranie do zad. 2 z lekcji 2 NAGRANIE - PIOSENKA
W trakcie słuchania piosenki, pokazuj obrazki, których nazwy usłyszysz w piosence.
W piosence są zwroty, które powinieneś/aś zapamiętać.
Yummy -to pyszny, mniam 😃😃😃
Yuck - to niedobry, fuj 😒😒
I like ... - Ja lubię ...
I don't ... - Ja nie lubię...
What about you? - A ty?
4. WPROWADZENIE PIOSENKI: weź swoje minikarty i ułóż je kolejno przed sobą, nazywając jedzenie. Włącz nagranie do zad. 2 z lekcji 2 NAGRANIE - PIOSENKA
W trakcie słuchania piosenki, pokazuj obrazki, których nazwy usłyszysz w piosence.
W piosence są zwroty, które powinieneś/aś zapamiętać.
Yummy -to pyszny, mniam 😃😃😃
Yuck - to niedobry, fuj 😒😒
I like ... - Ja lubię ...
I don't ... - Ja nie lubię...
What about you? - A ty?
5. ZABAWA Z
PIOSENKĄ: odtwórz piosenkę w wersji guided singing (z
przerwami na powtórzenie po fragmencie piosenki) PIOSENKA - GUIDED SINGING . Spróbuj do
kolejnych fragmentów wymyślić zabawne gesty (tłumaczenie kluczowych zwrotów z
piosenki), pokaż kształty produktów spożywczych. Ready? Posłuchajcie piosenki jeszcze raz, pokazuj gesty i próbuj
śpiewać razem z nagraniem.
6. ĆWICZENIA DO
PIOSENKI😃: spójrz na obrazki w zad. 3.
Wskazuj kolejne jedzenie i mów odpowiednio do obrazków czy lubisz czy nie produkty na obrazkach, np. I like ham. Yummy, yummy, yummy albo I don't like ham. Yuck.
Zapytaj się rodzica czy on lubi te produkty, używając pytania: What about you? - A ty?
Zapytaj się rodzica czy on lubi te produkty, używając pytania: What about you? - A ty?
ĆWICZENIA: odtwórz piosenkę jeszcze raz. W tym czasie Ty
przygotuj zeszyt ćwiczeń. Otwórz go na str. 51. Spróbuj wykonać
ćwiczenia z tej strony.
Jeśli Cię to nie rozprasza, w tle słuchaj naszą nową piosenkę. Ready? Good job!
Jeśli Cię to nie rozprasza, w tle słuchaj naszą nową piosenkę. Ready? Good job!
Drogi rodzicu,
Wykonane
ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń,chciałabym zobaczyć.
Zrób proszę zdjęcie lub skan wykonanych zadań i przyślij proszę na mój adres
email: iza2705@wp.pl
Zadania dodatkowe:
Posłuchaj piosenek. Narysuj swój ohydny zestaw produktów w zeszycie.
Przykładowy obrazek:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz