wtorek, 21 kwietnia 2020

lekcja - klasy 1 - 21.04.

Lesson
Subject: I like apples - Lubię jabłka

Zanim zaczniesz lekcję angielskiego, przygotuj swój podręcznik i zeszyt ćwiczeń. 

Hello 😊 How are you today?



1. ROZGRZEWKA: otwórz książkę na stronie 52 i odtwórz rymowankę RYMOWANKA. Spróbuj ją zaśpiewać, wskazując na obrazki na stronie 52.

2. POWTÓRZENIE SŁÓW:
Połącz w pary obrazki z nazwami. Pamiętaj, aby w zadaniu wpisać swoje imię i pierwszą literę nazwiska, tak abym wiedziała kto wykonał zadanie (możesz także wymyślić swoje imię, ale musisz mnie o tym poinformować, żebym wiedział, że to ty)


3. MINIKARTY: Przygotuj minikarty z ćwiczeń. Minikarty znajdziesz po środku ćwiczeń - oznaczone są u góry Unit 5 Lesson 2. Wytnij je, próbując nazwać produkty spożywcze po angielsku.

4. WPROWADZENIE PIOSENKI: weź swoje minikarty i ułóż je kolejno przed sobą, nazywając jedzenie. Włącz nagranie do zad. 2 z lekcji 2 NAGRANIE - PIOSENKA
W trakcie słuchania piosenki, pokazuj obrazki, których nazwy usłyszysz w piosence. 

W piosence są zwroty, które powinieneś/aś zapamiętać.

Yummy -to pyszny, mniam 😃😃😃
Yuck - to niedobry, fuj 😒😒
I like ... - Ja lubię ...
I don't ... - Ja nie lubię...
What about you? - A ty?

5. ZABAWA Z PIOSENKĄ: odtwórz piosenkę w wersji guided singing (z przerwami na powtórzenie po fragmencie piosenki) PIOSENKA - GUIDED SINGING . Spróbuj do kolejnych fragmentów wymyślić zabawne gesty (tłumaczenie kluczowych zwrotów z piosenki), pokaż kształty produktów spożywczych. Ready? Posłuchajcie piosenki jeszcze raz, pokazuj gesty i próbuj śpiewać razem z nagraniem.

6. ĆWICZENIA DO PIOSENKI😃:  spójrz na obrazki w zad. 3. Wskazuj kolejne jedzenie i mów odpowiednio do obrazków czy lubisz czy nie produkty na obrazkach, np. I like  ham. Yummy, yummy, yummy albo I don't like ham. Yuck.
Zapytaj się rodzica czy on lubi te produkty, używając pytania: What about you? - A ty?

ĆWICZENIA:  odtwórz piosenkę jeszcze raz. W tym czasie Ty przygotuj zeszyt ćwiczeń. Otwórz go na str. 51. Spróbuj wykonać ćwiczenia z tej strony.
Jeśli Cię to nie rozprasza, w tle słuchaj naszą nową  piosenkę. Ready? Good job!


Drogi rodzicu,
Wykonane ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń,chciałabym zobaczyć. Zrób proszę zdjęcie lub skan wykonanych zadań i przyślij proszę na mój adres email: iza2705@wp.pl

Zadania dodatkowe:


Posłuchaj piosenek. Narysuj swój ohydny zestaw produktów w zeszycie.




Przykładowy obrazek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lekcja 02.06. - klasa 1

Dzisiaj poznamy ostatnią już historyjkę w tym roku szkolnym. Będzie ona o piesku. POWTÓRZENIE SŁÓW : przygotuj swoje minikarty o rodzinie i ...