Powtarzamy
wiadomości z rozdziału 5.
Zanim
zaczniesz lekcję angielskiego, przygotuj swój podręcznik i zeszyt ćwiczeń. Jeśli
Twoje książki zostały
DODATKOWO: przygotuj minikarty z produktami żywieniowymi.
DODATKOWO: przygotuj minikarty z produktami żywieniowymi.
Hello 😊 How are you today?
Let’s see how much you
know!
1.
ROZGRZEWKA: odtwórz piosenkę The picnic song NAGRANIE. Spróbuj ją zaśpiewać, wykonując odpowiednie
gesty.
2. PRZYPOMNIENIE SŁÓW: weź do ręki swoje minikarty z jedzeniem.
Jedna po drugiej przekaż je rodzicowi, nazywając obrazki. Następnie poproś
rodzica, aby wymieszał karty i ułożył je w wachlarz obrazkami do siebie. Losuj
od rodzica kolejne karty i wypowiadaj zdanie z wylosowanym produTkem żywieniowym np. I can see a
carrot. I can see a yoghurt. - Mogę
zobaczyć marchewkę. Mogę zobaczyć jogurt.
3. POWTÓRZENIE SŁÓW 1: na dzisiejszej lekcji powtórzymy słowa i
zwroty poznane w rozdziale 5. Otwórz podręcznik
na str. 60 i spójrz na zad. 1. Włącz nagranie do
zad. 1 NAGRANIE. Posłuchaj nagrania i wskazuj
obrazki. Potem poproś rodzica, aby losowo mówił liczby 1-8, a Ty nazywaj
obrazek odpowiadający wybranej liczbie. Good
job!
4.
POWTÓRZENIE
SŁÓW 2: popatrz na zadanie 2. Posłuchaj
nagrania. NAGRANIE Wskaż jeden z dwóch obrazków do każdego usłyszanego zdania. Tylko jeden
obrazek jest poprawny. Posłuchaj jeszcze raz. Tym razem zatrzymuj nagranie i
powtórz usłyszane zdania. Excellent!
5.
POWTÓRZENIE
SŁÓW 3: popatrz na zadanie 3. Posłuchaj
nagrania. NAGRANIE Każde ze zdań jest niepoprawne. Spróbuj zrozumieć zdanie i poprawić
je, np. na nagraniu jest: Cheese is a fruit, ale przecież ser nie jest owocem.
Powinno być Cheese is a milk product. Teraz spróbuj sam poprawić pozostałe
błędne zdania. Po każdym zdaniu powinieneś/aś zatrzymać nagranie, zastanowić
się i powiedzieć poprawne zdanie. Well done!
6. CUMULATIVE QUIZ: spójrz na ilustrację w sekcji Cumulative
Review. What can you name in
English?
Ile elementów ilustracji potrafisz nazwać po angielsku? Nie muszą być tylko z tego rozdziału - mogą to być wszystkie słowa, które znasz po angielsku.
Ile elementów ilustracji potrafisz nazwać po angielsku? Nie muszą być tylko z tego rozdziału - mogą to być wszystkie słowa, które znasz po angielsku.
Policz i sprawdź, w której jesteś grupie:
mniej niż 5 – Learn more (Ucz się więcej); 5-10 – Quite ok (całkiem dobrze), 11-15 – Very good! (Bardzo dobrze!), więcej niż 15 – Excellent! (Świetnie!)
mniej niż 5 – Learn more (Ucz się więcej); 5-10 – Quite ok (całkiem dobrze), 11-15 – Very good! (Bardzo dobrze!), więcej niż 15 – Excellent! (Świetnie!)
Możesz poszukać w książce nazwy słów, które zapomniałeś/aś, a poznaliśmy je w tym roku szkolnym.
GRA: Przyporządkowując produkty do kategorii nazywaj je po angielsku.
GRA: Przyporządkowując produkty do kategorii nazywaj je po angielsku.
7.
PRACA DOMOWA – SPRAWDZIAN!: Zamiast pracy domowej, wykonaj załączoną kartę pracy KARTA PRACY – w porze, kiedy nie jesteś głodny/a ani zmęczony/a…. Wykonaj kartę samodzielnie – postaraj się nie korzystać z pomocy rodzica Good luck! - Powodzenia!
PRACA DOMOWA – SPRAWDZIAN!: Zamiast pracy domowej, wykonaj załączoną kartę pracy KARTA PRACY – w porze, kiedy nie jesteś głodny/a ani zmęczony/a…. Wykonaj kartę samodzielnie – postaraj się nie korzystać z pomocy rodzica Good luck! - Powodzenia!
Drogi
rodzicu,
Uzupełnioną
kartę pracy, (dziecko powinno ją wykonać, w miarę możliwości, samodzielnie,
gdyż karta ta stanowi formę sprawdzianu) chciałabym zobaczyć.
Zrób proszę zdjęcie lub skan wykonanej samodzielnie pracy i prześlij proszę na mój adres email: iza2705@wp.pl
Zrób proszę zdjęcie lub skan wykonanej samodzielnie pracy i prześlij proszę na mój adres email: iza2705@wp.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz