wtorek, 12 maja 2020

Lekcja - klasa 1 - 12.05.


Powtarzamy wiadomości z rozdziału 5.

Zanim zaczniesz lekcję angielskiego, przygotuj swój podręcznik i zeszyt ćwiczeń. Jeśli Twoje książki zostały
DODATKOWO: przygotuj minikarty z produktami żywieniowymi.

Hello 😊 How are you today?
Let’s see how much you know!

1.       ROZGRZEWKA: odtwórz piosenkę The picnic song  NAGRANIE. Spróbuj ją zaśpiewać, wykonując odpowiednie gesty.

2.       PRZYPOMNIENIE SŁÓW: weź do ręki swoje minikarty z jedzeniem. Jedna po drugiej przekaż je rodzicowi, nazywając obrazki. Następnie poproś rodzica, aby wymieszał karty i ułożył je w wachlarz obrazkami do siebie. Losuj od rodzica kolejne karty i wypowiadaj zdanie z wylosowanym produTkem żywieniowym np. I can see a carrot. I can see a yoghurt. - Mogę zobaczyć marchewkę. Mogę zobaczyć jogurt.

3.       POWTÓRZENIE SŁÓW 1: na dzisiejszej lekcji powtórzymy słowa i zwroty poznane w rozdziale 5. Otwórz podręcznik na str. 60 i spójrz na zad. 1. Włącz nagranie do zad. 1 NAGRANIE. Posłuchaj nagrania i wskazuj obrazki. Potem poproś rodzica, aby losowo mówił liczby 1-8, a Ty nazywaj obrazek odpowiadający wybranej liczbie. Good job!

4.       POWTÓRZENIE SŁÓW 2: popatrz na zadanie 2. Posłuchaj nagrania. NAGRANIE Wskaż jeden z dwóch obrazków do każdego usłyszanego zdania. Tylko jeden obrazek jest poprawny. Posłuchaj jeszcze raz. Tym razem zatrzymuj nagranie i powtórz usłyszane zdania. Excellent!

5.       POWTÓRZENIE SŁÓW 3: popatrz na zadanie 3. Posłuchaj nagrania. NAGRANIE Każde ze zdań jest niepoprawne. Spróbuj zrozumieć zdanie i poprawić je, np. na nagraniu jest: Cheese is a fruit, ale przecież ser nie jest owocem. Powinno być Cheese is a milk product. Teraz spróbuj sam poprawić pozostałe błędne zdania. Po każdym zdaniu powinieneś/aś zatrzymać nagranie, zastanowić się i powiedzieć poprawne zdanie. Well done!




6.       CUMULATIVE QUIZ: spójrz na ilustrację w sekcji Cumulative Review. What can you name in English?
Ile elementów ilustracji potrafisz nazwać po angielsku? Nie muszą być tylko z tego rozdziału - mogą to być wszystkie słowa, które znasz po angielsku.
 Policz i sprawdź, w której jesteś grupie:
mniej niż 5 – Learn more (Ucz się więcej); 5-10 – Quite ok (całkiem dobrze), 11-15 – Very good! (Bardzo dobrze!), więcej niż 15Excellent! (Świetnie!)
Możesz poszukać w książce nazwy słów, które zapomniałeś/aś, a poznaliśmy je w tym roku szkolnym.


GRA: Przyporządkowując produkty do kategorii nazywaj je po angielsku.

7.   

    PRACA DOMOWA – SPRAWDZIAN!: Zamiast pracy domowej, wykonaj załączoną kartę pracy KARTA PRACY – w porze, kiedy nie jesteś głodny/a ani zmęczony/a…. Wykonaj kartę samodzielnie – postaraj się nie korzystać z pomocy rodzica  Good luck! - Powodzenia!

Drogi rodzicu,
Uzupełnioną kartę pracy, (dziecko powinno ją wykonać, w miarę możliwości, samodzielnie, gdyż karta ta stanowi formę sprawdzianu) chciałabym zobaczyć.
Zrób proszę zdjęcie lub skan wykonanej samodzielnie pracy i prześlij proszę na mój adres email: iza2705@wp.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lekcja 02.06. - klasa 1

Dzisiaj poznamy ostatnią już historyjkę w tym roku szkolnym. Będzie ona o piesku. POWTÓRZENIE SŁÓW : przygotuj swoje minikarty o rodzinie i ...