Przed lekcją przygotuj:
·
książkę ucznia
·
zeszyt ćwiczeń
·
zeszyt przedmiotowy
Lesson
Subject: I love smoothies - Uwielbiam koktajle
Dzisiaj poznamy więcej słów związanych z jedzeniem.
1. POWTÓRZENIE: przypomnij sobie jedno zdanie z czerwonej ramki z poprzedniej lekcji. Spróbuj ułożyć podobne zdanie do zeszytu.
2. POZNAJEMY NOWE SŁOWA: otwórz książkę na stronie 75. Popatrz na obrazki, posłuchaj nagrania i powtórz usłyszane wyrazy. NAGRANIE
3. ĆWICZYMY NOWE SŁOWA: przejrzyj fiszki na Quizlecie z nowymi słówkami. Obracaj fiszki przynajmniej 2 razy. Staraj się zapamiętać nowe słówka.
Teraz zagraj w dopasowania:
: Oraz poucz się ich w opcji "Ucz się":
: k
4. KATEGORYZUJEMY JEDZENIE: otwórz książkę na stronie 75 i popatrz na tabelkę w zadaniu 1. Przerysuj ją do zeszytu i uzupełnij nazwami jedzenia z zadania 1.
5. ĆWICZYMY RZECZOWNIKI POLICZALNE I NIEPOLICZALNE: przypomnij sobie z ostatnich lekcji równicę między rzeczownikami policzalnymi i niepoliczalnymi. Jeżeli nie pamiętasz wróć do tych lekcji i poszukaj informacji. Teraz wykonaj zadanie 2 ze strony 75 z podręcznika.
We can count ... - Możemy policzyć ...
We can't count ... - Nie możemy policzyć ...
6. CZYTANIE: przeczytaj tekst o koktajlach. Staraj się zrozumieć tekst. Po przeczytaniu każdego dania upewnij się, że rozumiesz co czytasz. W razie problemów możesz skorzystać ze słownika: diki.pl Nowe słówka możesz zapisać do zeszytu.
Which smoothies would you like to try? Which not? Które koktajle chciałbyś/chciałabyś spróbować? Które nie?
7. CZYTANIE 2: wykonaj zadanie 4 ze strony 75 z podręcznika.
very popular - bardzo popularne
not popular - niepopularne
strange smoothies - dziwne koktajle
8. PODSUMOWANIE: sprawdź się i wykonaj test na Quizlecie.
Fajne
OdpowiedzUsuń