środa, 18 marca 2020

Klasa 6b - lekcja wychowawcza 18.03.

Zadanie dla chętnych.
Obejrzyj film jak uczyć się w domu. Znajdziecie tam dużo wskazówek jak zorganizować swoją pracę w domu. Mam nadzieję, że będzie przydatny.

  Chciałabym także, żebyście spróbowali zrobić swój planer. Możecie mi go wysłać na maila, z przyjemnością obejrzę jak wam idzie. Mój email: iza2705@wp.pl
Link do wzorów planerów: LINK
Przy okazji dajcie znać czy materiału nie jest za dużo. Jak tam z innych przedmiotów? Dużo macie zadań czy jest ok? Napiszcie, w razie czego będę informować innych nauczycieli, żeby zadawali mniej. Pamiętajcie, że w szkole spędzacie średnio 4 godziny, później w domu uczycie się i odrabiacie zadania domowe. Jak jest teraz?
 Ja już za wami tęsknię.
"Normalna" szkoła bardziej mi się podoba.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lekcja 02.06. - klasa 1

Dzisiaj poznamy ostatnią już historyjkę w tym roku szkolnym. Będzie ona o piesku. POWTÓRZENIE SŁÓW : przygotuj swoje minikarty o rodzinie i ...